Vi holder sommerlukket fra Mandag d. 9. juli til og med tirsdag d. 24. juli 2018. Alle ordre i denne periode ekspederes fra Onsdag d. 25. Juli 2018. We will be closed from 09-07-2018 to 24-07-2018.

Spørgsmål & svar


Alle produkter på ikiosk.dk kan købes online. Du skal bare klikke på det ønskede produkt, vælge antal og lægge det i indkøbskurven ved at klikke på “Læg i kurv”. Hvis du ønsker at shoppe videre, skal du gå tilbage og fortsætte din shopping.

For yderligere køb, følg samme procedure som før beskrevet. Når du er færdig med at shoppe, klikker du på “Til Betaling” knappen og udfylder dine informationer. Når du har færdiggjort din bestilling, vil du modtage en ordrebekræftelse på mail. Husk at tjekke efter om din adresse og kontakt informationer er korrekte.

Kontakt kundeservice på tlf. +45 66 15 90 40 hvis noget ikke er korrekt. Eller send os en mail på ikiosk@ikiosk.dk

Vi har desværre ikke en fysisk forretning. Vi har kun forretning online www.ikiosk.dk.dk - her kan du se hele vores store udvalg.

Har du ikke modtaget din vare inden for 1-3 hverdage, henvend dig da venligst til kundeservice på ikiosk.dk. Når vi modtager din henvendelse, undersøger vi sagen og kontakter dig mhp., hvad der skal ske.

Det er meget vigtigt, at du ikke selv efterlyser din pakke hos Post Danmark / GLS.

Husk altid at oplyse dit ordrenummer i din henvendelse til kundeservice.

Vi behandler ordrer så hurtigt som muligt. Så snart varen er afsendt fra vores lager, modtager du SMS/e-mail med et trackingnummer på din pakke. Du kan med dit trackingnummer løbende følge din pakke via Post Danmark / GLS.

Skulle du opdage en fejl i forbindelse med din ordre eller ønsker at afbestille, bedes du kontakte kundeservice. Såfremt ordren ikke allerede er behandlet og sendt, vil vi gøre, hvad vi kan for at imødekomme din ændring. Oplys altid dit ordrenummer, når du henvender dig til kundeservice, så kan vi hurtigere hjælpe dig.

Hvis du er i tvivl, om din ordre er gennemført - hvis du fx ikke har modtaget en ordrebekræftelse pr. mail – så kontakt kundeservice.

Du kan betale med følgende betalingskort:

  • Dankort
  • VISA
  • VISA electron
  • Mastercard
  • Maestro
  • MobilePay

I betalingsvinduet vælger du, at du ønsker at betale med MobilePay. Herefter indtaster du dit mobilnummer. På din telefon vil du nu modtage en anmodning om betaling af beløbet til netbutikken. Log på MobilePay, og kontrollér, at beløbet og modtageren er korrekt. Herefter swiper du for at godkende, at betalingen trækkes direkte på det kort, du har godkendt til nethandel i MobilePay. Du vil nu modtage en kvittering på, at betalingen er sendt.

Det er 100 % sikkert for dig at handle på ikiosk.dk. Vi samarbejder med sikre danske systemer inden for onlinehandel og online betalingssystemer. Vores betalingssystem leveres af Quickpay, som i dag er nordens førende leverandør af betalingsløsninger. Du kan læse mere om sikkerheden hos Quickpay.

Betalingen for din ordre trækkes først på din konto, når varen er pakket og afsendt fra vores lager.

Gennem sikkerhedssystemet på vores onlinebetalingssystem og nøje gennemgang af alle leveringsoplysninger gør vi et aktivt arbejde for at stoppe 3. mands misbrug af betalingskort online. Alle forsøg på 3. mands misbrug af betalingskort politianmeldes.

Nej, det er desværre ikke muligt at betale via bankoverførsel på ikiosk.dk.

Ja, det kan du naturligvis. Du skal bruge nummeret på dit gavekort og den kode, som står på bonnen du fik i forbindelse med køb af dit gavekort/modtagelse af dit gavekort. Du kan indløse gavekortet i trin 3 af betalingsflowet.

Med ViaBill kan du købe en varer her og nu, selv om du måske ikke har alle pengene stående på din konto. Ved at vælge rente- og gebyrfri delbetaling ved kassen i webshoppen kan du i stedet dele betalingen op i mindre portioner og sprede beløbet over flere måneder.

Så nemt er det:
Læg de varer i kurven, som du vil have. Når du kommer til kassen, vælger du ViaBill og spreder dermed betalingen over flere måneder. Viabill sender dig en mail, og vi sender dig dine varer. Hver måned bliver du opkrævet et minimumsbeløb, men du kan til enhver tid vælge at betale mere.

For op til 2.000 kr. kan du få vores rente- og gebyrfrie delbetaling. Du betaler et lavt beløb hver måned – typisk i 24 måneder, og du kan til enhver tid betale et højere beløb eller indbetale resten af beløbet. Vælger du selv at betale via din netbank hver måned, koster det dig altså ikke noget at bruge ViaBill. Vælger du viabills automatiske betalingsservice, så slipper du for at bekymre dig om betalingsfrister osv. Denne service koster 39 kr. om måneden.

For beløb mellem 2.000 og 10.000 kr. vil du betale renter og gebyrer i henhold til den aftale, du indgår, når du gennemfører handlen. Du tilbagebetaler 3 % af det samlede beløb hver måned (dog min. 99 kr.). Også dette lån kan du til enhver tid indfri uden omkostninger.

iKiosk ved det er vigtig for vores kunder at varerne leveres hurtigt. Derfor sender iKiosk varer hver dag (ekskl. lørdag, søndag samt helligdage), så kunden kun vil opleve en leveringstid på 1-2 hverdage uanset leveringsform.

For at gøre det så fleksibelt for dig som muligt, kan du vælge mellem flere forskellige forsendelsesmetoder.

  • Post Danmark uden omdeling (39,00 DKK)
  • GLS Pakkeshop (39,00 DKK)
  • Post Danmark med omdeling (59,00 DKK)
  • Afhent din ordre på vores lager i Odense (0,00 DKK)

Gratis levering på varekøb over 499 DKK

Produkterne sendes ikke til udlandet

Du kan spare portoen ved at afhente din ordre på vores lager i Odense, men det er vigtigt, at du laver en aftale med os først, så vi kan bekræfte, at varerne er på lager, inden du kommer.

Hvis du på din ordrebekræftelse, som du modtager pr. mail, kan se, at du har oplyst en forkert adresse, kontakt da hurtigst muligt kundeservice, så vi kan få rettet fejlen, inden din ordre afsendes.

Typisk kommer pakken tilbage til ikiosk.dk, og vi vil kontakte dig for at få de rigtige adresseoplysninger, inden vi sender pakken af sted igen.

Selvom vi sendte din ordre i går, kan det tage Post Danmark / GLS 1-2 hverdage at levere den. Hvis du ønsker din ordre leveret hurtigst muligt, anbefaler vi, at du får den leveret til dit arbejde.

Du kan ringe til Post Danmarks kundeservice på 70 21 80 62 og oplyse dit Pakkeboks ID-nr. samt pakkenummeret. Så sender de dig nye koder.

Hvis du derimod har modtaget en blanket "Post til afhentning", hvor der står, at pakken skal hentes i Pakkeboksen, skal du ikke bruge koder for at hente den. Du skal bruge nummeret (ved stregkoden) på blanketten.

Hvis du har modtaget en vare, som er ukorrekt i forhold til dit køb, vil vi refundere varens værdi, så snart vi har undersøgt sagen. Kontakt venligst vores kundeservice så vi han hjælpe dig med det videre forløb.

Som udgangspunkt har vi kun de varer på lager, som du kan se online. Hvis du er interesseret i en vare, som ikke er på lager, kan du kontakte kundeservice, og vi vil forsøge at bestille varen hjem til dig.

Hvis du er interesseret i en vare, som ikke vises online, kan du kontakte kundeservice og høre, om det er muligt at skaffe varen hjem.

Du kan altid se de nyeste produkter på ikiosk.dk under menupunktet ’Nye produkter’. Der kommer nye varer til hver uge.

På ikiosk.dk afholder vi udsalg ca. to gange om måned.

Hvis du har en rabatkode eller et gavekort, kan du nemt indløse det, når du shopper på ikiosk.dk. Når du går til betaling, kan du indtaste koden i “Gavekort og rabatkode” feltet. Rabatten vil automatisk blive fratrukket dit endelige beløb.

Dit gavekort er gyldigt i 1 år fra den dag, det er udstedt.

Det er dit eget ansvar at passe på dit gavekort, og vi kan desværre ikke udstede et nyt.

Du kan tilmelde dig via vores tilmeldingsformular til nyhedsbrevet, som du finder på webshoppen.

Som modtager af nyhedsbrevet, sender vi dig inspirationsmateriale, gode tilbud og særlige rabatter kun for medlemmer – vi afholder løbende spændene konkurrencer for vores medlemmer hvor man kan vinde lækre præmier.

Nyhedsbrevet bliver sendt ca. 1 - 2 gange om måned.

Nej, din email adresse bliver gemt og vi deler ikke dine oplysninger med 3. mand. Læs evt. mere i afsnittet om vores persondatapolitik.

Du kan altid afmelde dig nyhedsbrevet ved at klikke på et afmeld-link nederst i E-mailen. Så skal du klikke på en bekræft-knap på siden og så er du afmeldt.

Når du køber online på ikiosk.dk, eller når du tilmelder dig vores nyhedsbrev, indsamler og lagrer vi dine personlige oplysninger. Det er dit navn, adresse, e-mail og telefonnummer, der bliver registreret. Vi gemmer disse oplysninger for at kunne ekspedere din ordre hurtigst muligt, men også så du ved slipper for at indtaste dine oplysninger igen, hvis du er en tilbagevendende kunde hos os.

På ikiosk.dk indsamler vi statistik om, hvilke områder af websitet vores brugere besøger. Disse data bliver ikke indsamlet for den enkelte bruger. Vi bruger derimod data om alle vores brugeres navigation for at forstå, hvordan vores brugere som en samlet gruppe anvender ikiosk.dk, og forsøger på denne baggrund at gøre websiden bedre. Vi kan ikke se, hvor du kommer fra eller surfer hen på Internettet, når du forlader vores site. Derudover indsamler vi information om, hvilke produkter vores brugere, som en samlet gruppe, fortrækker. Denne information bruges også til at forbedre websitet. Vi sælger ikke eller på anden måde videregiver information om vores brugers brug og navigation på vores webside. Og vi sælger eller videregiver ikke dine købsinformationer til tredjepart.

Den information, du deler med ikiosk.dk, er fortrolig. Vi lejer eller sælger ikke dit navn, din email, din adresse eller nogen form for information om dig til andre. Undtaget data som ved lov skal udleveres.

Når du handler på ikiosk.dk er dine informationer sikre. Vi kommer aldrig til at se dine kreditkortoplysninger, da alle transaktioner foregår gennem Quickpay.

E-handelsfondens Forbruger Hotline kan kontaktes, hvis du har brug for hjælp i forbindelse med et køb på en netbutik.


Acceptér

iKiosk.dk bruger cookies og lokal lagring bl.a. for at huske dine indstillinger og til statistik. Ved at bruge sitet accepterer du dette. Læs mere